ترکیب زنجبیل و لیمو ، ترکیبی ایده آل برای کاهش وزن

ترکیب زنجبیل و لیمو ، ترکیبی ایده آل برای کاهش وزن محسوب میشود .  امروز قصد دارم شما را با این ترکیب عالی و پر خاصیت آشنا کنم .

همانطور که میدانید ،زنجبیل یک ریشه  شناخته شده در سراسر جهان است  و خیلی از ما درباره خواص فراوانی که برای سلامتی ما به همراه دارد نکات زیادی شنیده ایم . به خصوص که زنجبیل یک ضد التهاب قوی است و همچنین مصرف آن یکی از کارآمدترین درمانها برای مشکلات گوارشی است . ازاین ریشه به عنوان یک فرمول لاغری هم استفاده می شود زیرا علاوه بر بهبود عملکرد گوارشی  دارای اثر “ترموژنیک” نیز میباشد به این مفهوم که به فعال شدن سوخت و ساز بدن کمک می کند و میتوان از آن به عنوان یک چربی سوز و کالری سوز قوی یاد کرد .

از سوی دیگر، لیموترش یکی دیگر از داروهای بزرگ و قدرتمند است که به روش های مختلف به سلامت بدن کمک می کند. لیموترش همچنین به عنوان یک ماده غذایی طبیعی برای لاغری مطرح شده است. ویتامین  Cموجود درلیموترش آن را تبدیل به یک آنتی اکسیدان بسیار موثرکرده است که مصرف آن به حذف ضایعات و سم زدایی از بدن، مبارزه با احتباس مایعات در بدن و کاهش تورم شکم بسیار کمک می کند .

ترکیب زنجبیل و لیمو

ترکیب زنجبیل و لیمو چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

با توجه به اینکه هر دو ماده غذایی از نظر خاصیت چربی سوزی و خاصیت سم زدایی و حذف مواد زاید از بدن دارای خواص یکسان هستند ، ترکیب زنجبیل و لیمو ترش با هم به عنوان یک فرمول لاغری طبیعی قوی مطرح می شود که می تواند در کنار رژیم غذایی کاهش وزن برای لاغری به کمک شما آید . من مطمئن هستم که شما می توانید با استفاده از دستورالعمل ترکیبات مختلفی که میتوانید با لیمو ترش و زنجبیل تهیه کنید و امروز چند روش را به شما معرفی میکنم  نتایج خوبی را در کاهش وزن خود به طور طبیعی تجربه کنید .

چای زنجبیل لیمویی و ترکیب زنجبیل و لیمو

 چای زنجبیل لیمویی

یکی از روش های ترکیب زنجبیل و لیمو ترش به منظور استفاده از خواص آنها تهیه یک چای زنجبیل لیمویی است. مراحل تهیه کردن این چای ساده هست و شما می توانید یک طعم خوشمزه و دوست داشتنی را با نوشیدن این چای تجربه کنید .

طرز تهیه این چای چگونه است؟

به اندازه یک لیوان آب را روی حرارت بگذارید تا به جوش آید وقتی آب به جوش آمد آن را از روی حرارت بردارید و به آن یک تکه کوچک زنجبیل اضافه کنید و درلیوان را بگذارید حال اجازه دهید به مدت 5 دقیقه زنجبیل درون آب داغ به اصطلاح دم بکشد حال آب 1 عدد لیموی تازه را به آن اضافه کنید و نوش جان کنید . بهتر است این چای را قبل از صبحانه میل کنید.

لیموناد زنجبیلی ترکیب زنجبیل و لیمو

لیموناد زنجبیلی

این لیموناد خوشمزه ترکیبی از دستور العمل های کلاسیک است که همه ما می دانیم، البته این بار با خواص شگفت آور زنجبیل! استفاده از ترکیب زنجبیل در این نوشیدنی باعث می شود این لیموناد به یک نوشیدنی با خواص بیشتر و لاغرکننده  تبدیل شود .

چه باید انجام دهید؟

لیموناد را همانطور که به طور معمول درست میکنید آماده کنید،اما این بار برای شیرین کردن آن از شکر تصفیه شده استفاده نکنید . سپس به آن یک قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده اضافه کنید، و اگر دوست دارید همچنین می توانید چند برگ کلم خرد شده را هم به این نوشیدنی پر خاصیت اضافه کنید. اضافه کردن کلم ریز خرد شده به این نوشیدنی خاصیت سم زدایی آن را تقویت می کند. ترجیحا قبل از صبحانه این نوشیدنی را آماده و نوش جان کنید .

سس زنجبیل و لیمو

سس زنجبیل لیمویی

این سس یک جایگزین فوق العاده برای لذت بردن از همه مزایای ترکیب زنجبیل و لیمو با هم است. شما لازم نیست حتما برای استفاده از خواص شگفت انگیز این دو ماده غذایی آبمیوه و یا چای زنجبیلی تهیه کنید این بار سسی از مخلوط زنجبیل و لیموترش آماده کنید و از خواص آن بهره مند شوید .

چه باید انجام دهید؟

پوست تعدادی زنجبیل را گرفته و پس از آن با آب لیموترش مخلوط کنید. این سس را به سالاد مورد علاقه خودتان اضافه کنید و از آن لذت ببرید.

ترکیب زنجبیل و لیمو

سایر خواص ترکیب زنجبیل و لیمو ترش

همانطور که در آغاز اشاره شد، ترکیب زنجبیل و لیمو سرشار از خواص بسیار برای سلامتی از جمله خاصیت لاغرکنندگی است. با استفاده از دستور العمل های قبلی، شما همچنین می توانید از سایر مزایای این ترکیب نیز بهره مند شوید .

کمک به تصفیه خون : زنجبیل و لیمو ترش هر کدام به طور طبیعی یک تصفیه کننده طبیعی خون هستند و در صورت ترکیب با هم می توانند به طور موثری به پاکسازی خون و از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری و ضایعات و کاهش کلسترول بد خون(LDL) کمک کنند .

تقویت سیستم ایمنی بدن: لیمو و زنجبیل هر کدام حاوی موادی هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند . ترکیب زنجبیل و لیمو به بهبود علایم سرما خوردگی، مشکلات تنفسی، گرفتگی صدا و کاهش عفونت در بدن بسیار کمک می کند .

حفظ سلامت و شادابی پوست: مخلوط زنجبیل و لیمو ترش سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است. به همین دلیل استفاده از آن به حفظ سلامت و جوانسازی و مرطوب نگه داشتن پوست بسیار کمک می کند .

تحریک هضم بهتر مواد غذایی: ترکیب زنجبیل و لیمو ترش ترکیب کاملی برای مبارزه با مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه، سندرم روده تحریک پزیر، و احتباس مایعات در بدن است. به همین دلیل اگر شما از ورم معده رنج می برید بهتر است به مصرف این دو محصول رو آورید .

لاغری با ترکیب زنجبیل و لیمو

فراموش نکنید!!

اگر تصمیم به لاغری با استفاده از دو دوست خوب یعنی ترکیب زنجبیل و لیمو گرفته اید فراموش نکنید که شما  باید به دنبال یک رژیم غذایی سالم و عاری از مواد غذایی مضر مثل انواع نوشابه، غذاهای تهیه شده با آرد سفید، غذاهای چرب و شور و… هم باشید .شما همچنین نیاز به انجام فعالیت بدنی مناسب و نوشیدن حداقل دو لیتر آب در طول روز دارید . اگر  این شیوه زندگی را دنبال کنید، به کمک ترکیب زنجبیل و لیمو ترش میتوانید به زودی کاهش وزن خوبی را تجربه کنید .

 

منبع :

http://steptohealth.com/ginger-lemon-perfect-combination-weight-loss/#

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام من یک روز این ترکیب و استفاده کردم خیلی سرگیجه و سردرد گرفتم علتش چی هست؟

سهیلا
سهیلا
4 سال قبل

سلام من قرص فشار خون وضد کلسترول وپلاویکس وآسپرین میخورم آیا این ترکیب فشار خون رو بالا میبره یا نه

تینا
تینا
5 سال قبل

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون . واقعا این ترکیب بصورت معجزه آسایی باعث کاهش وزن میشه من یکماهه دارم استفاده میکنم و کاملا نتیجه گرفتم . البته این ترکیبات شاید به تنهایی اثر چشمگیری نداشته باشد اما اگر با کمی ورزش و یا رعایت وضعیت غذایی باشد نتیجه دو برابر خواهد بود .من در طی یکماه ۷ کیلو کاهش وزن داشتم . ?

سمانه
سمانه
5 سال قبل

سلام با تشکر از مطالب مفیدتون من صبحها از دمنوش لیمو زنجبیل و شب ها از چایی سبز نعنایی استفاده میکنم بدون اینکه رژیم خاصی بگیرم وزن کم کردم شاید باورتون نشه اما معجون لیمو و زنجبیل خیلی مفیده خیلی راضیم

پ ش
پ ش
6 سال قبل

سلام . مطالبتون به نظرم جالب و مفید اومد از امروز این رژیم را شروع میکنم و هفته هفته گزارش میزارم تا هرکس میخواد رژیم بگیره از تجربه من استفاده کنه . ضمنا وزن امروزم هشتم آبان ٨٧ کیلو

سلامت وب
سلامت وب
6 سال قبل

بسیار عالی من مدتی از پودر زنجبیل استفاده میکنن و احساس میکنم وضعیت گردش خونم بهتر شده

برنامه نویسی ios
برنامه نویسی ios
6 سال قبل

باسلام
ممنون از سایت خوبتون.