دستور تهیه چند نوشیدنی چربی سوز ، جهت لاغری شکم و پهلوها

امروز می خواهیم شما را با چند نوشیدنی چربی سوز عالی آشنا کنم که با گنجاندن آن ها در وعده صبحانه می توانید از خواص چربی سوزی آنها برای کوچک کردن شکمتان بهره برید.

شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید شکمی صاف و تخت داشته باشید ؟ برای خیلی از خانم ها داشتن شکم صاف و کوچک یک آرزوست . اما آیا واقعا راهی برای آن وجود دارد ؟

جواب مثبت است . اگر شما تغذیه مناسب و صحیحی داشته باشید نه تنها چربی های اضافی در بدنتان جمع نمی شود ، بلکه با کاهش نفخ و ناراحتی های دستگاه گوارش ، شکمی بسیار کوچکتر از قبل خواهید داشت . با من همراه باشید تا با این نوشیدنی های چربی سوز آشنا شوید .

لیموناد نعنایی ، سم زدای قوی

لیموناد نعنایی ، سم زدای قوی

متاسفانه خیلی از ما عادت داریم در وعده صبحانه از قند های ساده که شاخص گلایسمی بالایی دارند ، مثل انواع قند و شکر و مربا شیرینی جات استفاده کنیم ، غافل از اینکه این قند ها به شدت باعث تشح هورمون انسولین در بدن می شوند و ترشح زیاد انسولین باعث تجمع چربی و چاقی ناحیه شکم و پهلو ها می شود .

پس اولین توصیه این است که در وعده صبحانه از غذاهای با شاخص گلایسمی پایین تر مثل انواع نان های سبوس دار استفاده کنید و مصرف غذاهای خیلی شیرین را محدود کنید.

یکی از نوشیدنی های بسیار مفید که می توانید آن را در وعده صبحانه تان بگنجانید نوشیدنی لیموناد نعنایی است. این نوشیدنی خوشمزه به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی بالا و همچنین خاصیت دیورتیکی و سم زدایی می تواند به عنوان یک نوشیدنی بسیار مناسب برای رهایی از شر انواع مواد سمی و توکسین ها و چربی های اضافی به کمک شما بیاید.

طرز تهیه لیموناد نعنایی :

ابتدا چند برگ نعنای تازه را داخل هان ریخته و آن را خوب له کنید سپس نعناهای له  شده را به یک لیوان آب ولرم اضافه کنید . آب یک عدد لیموترش تازه را گرفته و آبلیمو را هم به مخلوط آب ولرم و نعنا بیفزایید .

سپس این نوشیدنی خوشمزه را به صورت ناشتا میل کید . اگر معده حساسی دارید و خوردن آب یک عدد لیموترش تازه معده تان را آزار می دهد می توانید از مقدار کمتر آب لیمو ترش استفاده کنید و به تدریج و بر حسب تحملتان مقدار آن را افزایش دهید .

این نوشیدنی عالی به دلیل داشتن مواد آنتی اکسیدانی زیاد و خاصیت ادرار آوری که دارد به سم زدایی بدن از مواد زائد و سمی و برطرف کردن چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو ها کمک می کند .

 

آب آناناس ، زغال اخته و گلابی ، نوشیدنی چربی سوز عالی

آب آناناس ، زغال اخته و گلابی ، نوشیدنی چربی سوز عالی

اگر شما هم جزو افراد مضطربی هستید که مدام دلشوره دارید و این استرس زیاد به دلیل ترشح زیاد هورمون استرس یا کورتیزول باعث پرخوری و چاقی شما شده است ، این نوشیدنی آرام بخش را به شما پیشنهاد می کنیم .

همانطور که می دانید استرس زیاد با افزایش ترشح هورمون کورتیزول از غدد فوق کلیوی باعث تجمع چربی در ناحیه شکم می شود . نوشیدن این نوشیدنی فوق العاده که از ترکیب آب 3 میوه خوشمزه بدست می آید در وعده صبحانه و به صورت ناشتا می تواند به شما کمک کند تا با تنظیم ترشح کورتیزول از تجمع چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلوها پیشگیری کنید .

طرز تهیه آب آناناس ، زغال اخته و گلابی :

برای تهیه این نوشیدنی چربی سوز و آرام بخش باید ابتدا 10 عدد زغال اخته را به همراه 1 برش آناناس (125گرم) و یک عدد گلابی به خوبی شسته و سپس هسته زغال اخته ها را درآورید و به همراه آناناس و گلابی خرد شده در مخلوط کن بریزید .

زمانی که مواد کاملا مخلوط شدند 1 لیوان آب به این مخلوط اضافه کنید . به صورت ناشتا این آبمیوه خوشمزه را میل کنید و از خواص چربی سوزی آن برای کوچک کردن شکمتان بهره مند شوید .

 

قهوه

قهوه

خوردن قهوه آن هم به صورت ناشتا و بدون اضافه کردن شکر یا خامه می تواند به سلامت قلب و کبد شما کمک کند . همچنین کافئین موجود در قهوه خاصیت ترموژنی دارد و بدین ترتیب سوخت و ساز و متابولیسم بدنتان را افزایش می دهد و با کالری سوزی بیشتر و از طرفی با کاهش اشتها ، به کاهش وزنتان کمک می کند .

قهوه همچنین دارای مواد آنتی اکسیدان می باشد که به وسیله این مواد ، از تجمع مواد سمی و اکسیدان ها در بدن شما پیشگیری می کند .

به خاطر داشته باشید هیچ گاه در مصرف قهوه افراط نکنید و بیش از 4-3 فنجان قهوه در طول روز ننوشید . زیرا مصرف زیاد قهوه می تواند باعث مشکلات زیادی از جمله استرس و اضطراب ، تحریک پذیری و بی خوابی ، تپش قلب و سرگیجه در شما شود .

 

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها