اسموتی کرفس و سیب سبز ،سم زدای قوی کلیه های شما

اسموتی کرفس و سیب سبز معجونی نیرومند و سم زدا

اسموتی کرفس و سیب سبز خاصیت سم زدایی داشته و به بهبود  عملکرد کلیه ها کمک می کند . این ترکیب عالی دارای خاصیت ضد التهابی نیز می باشد . با استفاده از کرفس خوشمزه و آب سیب سبز شما میتوانید یک معجون نیرومند و سم زدا را برای بهبود سلامت کلیه هایتان آماده کنید .

اگر در حال حاضر سبک زندگی خوبی دارید یعنی به مقدار زیادی در طول روز آب می نوشید و مصرف نمک و شکر خود را برای حفظ سلامت کلیه هایتان محدود کرده اید این نوشیدنی خوشمزه باعث سلامتی هر چه بیشتر کلیه های شما می شود .

اسموتی کرفس و سیب سبز
اسموتی کرفس و سیب سبز

اسموتی کرفس و سیب سبز در خدمت سلامت کلیه ها

به خاطر داشته باشید که تنها نوشیدن مقدار کافی آب و رعایت یک رژیم غذایی کم سدیم برای حفظ سلامت کلیه ها کافی نیست .

شما همچنین برای بهبود عملکرد کلیه ها و فیلتر مناسب جریان خون نیاز به دریافت برخی از ویتامین ها و یک منبع خوب از مواد آنتی اکسیدان دارید .  به همین دلیل خوردن مقدار زیادی میوه  و سبزیجات تازه و ترجیحا ارگانیک یک ایده خوب برای دریافت این مواد محسوب می شود .

زمان خوردن صبحانه وقت مهمی از روز برای مراقبت از سلامت کبد و کلیه های شماست. روز خود را با یک نوشیدنی سرشار از مواد مغذی ، ویتامینها و آنتی اکسیدان شروع کنید . انتخاب اسموتی کرفس و سیب سبز یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد .

خواص آب کرفس
خواص آب کرفس

خواص کرفس – یک ماده ضد التهابی قوی

کرفس یکی از سبزیجات ضد التهاب قوی است و به دلیل وجود انواع آنزیم ها و مواد معدنی یک غذای ایده آل برای بیماران مبتلا به مشکلاتی نظیر بالا بودن میزان اسید اوریک و عفونت های ادراری است.

  • کرفس، غیر از داشتن محتوای بالای آب ، سرشار از ویتامین هایی نظیر A ، B ، C ، و E است ، همچنین در کرفس مواد معدنی ضروری مانند آهن ، پتاسیم ، روی ، فسفر ، گوگرد ، مس ، آلومینیوم و منگنز وجود دارد .
  • همچنین با مصرف منظم آب کرفس و سیب سبز ، شما میتوانید فشار خون و کلسترول بالای خود را که دو دشمن اصلی سلامت کلیه ها محسوب می شوند کاهش دهید.
  • در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد : دانه کرفس حاوی اسانس ( لیمونن و سلینن ) و ریشه آن حاوی آسپاراژین می باشد.
  • این ترکیبات پررنگ و ادرار آور خواص قدرتمندی جهت از بین بردن ناخالصی ها و احتباس مایعات در زمانی که کلیه ها دچار مشکل شده باشند دارند .
  • برای درمان سنگ کیسه صفرا و سنگ کلیه ، مصرف کرفس به از بین بردن تجمع مواد معدنی بسیار کمک می کند .
خواص سیب سبز
خواص سیب سبز

خواص آب سیب سبز – مغذی و سم زدا

این نوشیدنی مغذی را حتما با سیب سبز با پوست تهیه کنید . پوست سیب حاوی پکتین ( یک نوع فیبر محلول است ) که به درمان التهاب و سلامت کلیه ها کمک می کند .

  • همچنین وجود فیبر محلول در سیب ، به طور طبیعی به تعادل سطح قند خون شما کمک کرده و سطح کلسترول خون را نیز کاهش می دهد .
  • یک نکته جالب دیگر در مورد سیب قدرت سم زدایی آن به دلیل وجود سیستئین موجود در آن است .
  • درست مثل کرفس، خوردن سیب سبز هم به کاهش فشار خون کمک می کند.

طرز تهیه اسموتی کرفس و سیب سبز

مواد لازم :

  • 1 ساقه کرفس
  • 1 سیب سبز
  • 1 فنجان شیر های گیاهی ( برنج ، جو دو سر و یا بادام ) ( 200 میلی لیتر )

روش آماده سازی آب کرفس و سیب سبز

  • اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا سیب سبز و کرفس را خوب بشویید . سپس سیب ها را بدون اینکه آن را پوست بکنید ، برش زده و دانه های آن را در آورید .
  • همچنین باید کرفس را به قطعات کوچک برش بزنید .
  • سیب و کرفس را داخل مخلوط کن ریخته و شیر گیاهی را به داخل مخلوط کن اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا مخلوط همگنی آماده شود .
  • اگر دوست دارید می توانید برای شیرین کردن این اسموتی کمی عسل هم به آن اضافه کنید ولی هرگز از شکر سفید برای شیرین شدن اسموتی تان استفاده نکنید . حال نوشیدنی شما آماده است به ظرف مورد علاقه تان ریخته و از آن لذت ببرید .

برای مراقبت از سلامت کلیه هایتان بهتر است از این نوشیدنی سم زدا و مغذی ، سه تا چهار بار در طول هفته به همراه صبحانه استفاده کنید .

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمودفردی
محمودفردی
3 سال قبل

با سلام.مطالب بسیار ارزنده ای رابیان فرمودید.من مبتلا به دیسک گردن هستم واز آب کرفس وسیب برای درمان استفاده میکنم