چطور بدون گرسنگی لاغر شویم ؟

از اضافه وزن و چاقی رنج می برید ؟ اصلا لاغری بدون گرسنگی امکان پذیر است ؟ دوست دارید بدون اذیت و احساس گرسنگی زیاد ، لاغر شوید ؟ پس تا پایان این نوشتار همراه ما باشید .

لاغری بدون گرسنگی بدون خوردن صبحانه کامل میسر نمی شود

لاغری بدون گرسنگی با خوردن صبحانه
لاغری بدون گرسنگی با خوردن صبحانه

همانطور که می دانید گرسنگی طولانی مدت ، منجر به خوردن هله هوله زیاد و چاقی شما می شود . یک سلاح بسیار کار آمد برای کاهش وزن این است که  اولین وعده غذائی خود ،  یعنی وعده صبحانه را کامل و غنی از پروتئین و فیبر میل کنید .

مصرف مواد غذائی حاوی پروتئین( مثل تخم مرغ ) و فیبر ( مثل نان گندم کامل ) به شما کمک می کند تا نیمی از روز را سیر و سرزنده  باشید و کمتر سراغ هله هوله‌ ها بروید . اگر تخم مرغ دوست ندارید می توانید از جو پخته شده با گردو و یا کمی کره بادام زمینی و یک تکه نان گندم کامل استفاده کنید .

به خاطر داشته باشید که اگر در طول روز خصوصا صبح ها مقدار کافی پروتئین دریافت نکنید شما بیشتر به سمت مواد غذایی پرچرب و پر کالری خواهید رفت  و این مواد غذائی مستقیما باعث افزایش چربی دور شکم شما خواهد شد .

توصیه های غذایی جهت لاغری بدون گرسنگی

  • ماست خوردن را به عنوان یک میان وعده سرشار از کلسیم فراموش نکنید . ماست غنی از کلسیم است . مطالعات نشان داده که کلسیم مانع از جذب چربی از روده کوچک می شود .
  • جهت لاغری بدون گرسنگی می توانید قبل از وعده های غذایی خود نصف گریپ فروت بخورید . مطالعات نشان داده این کار باعث کاهش وزن شما خواهد شد .
  • گاهی اوقات قارچ را جایگزین گوشت غذای خود کنید . با این کار به راحتی چربی اشباع شده که باعث چاقی دور کمر شما می شود را حذف کرده اید .
  • تخم مرغ را به وعده صبحانه خود اضافه کنید . با این کار صبحانه شما تبدیل به یک وعده غذائی  چربی سوز و مقوی خواهد شد .
لاغری بدون گرسنگی و آجیل
لاغری بدون گرسنگی و آجیل

لاغری بدون گرسنگی و آجیل

  •  در طول روز چند عدد پسته یا بادام میل کنید . آجیل و مغزها شامل چربی های خوب اشباع نشده ، پروتئین و فیبر هستند که گرسنگی شما را تخفیف می دهند .
  • از فلفل قرمز غافل نشوید . فلفل قرمز حاوی کپسایسین است که باعث کاهش اشتها و گرسنگی  شما در طی روز خواهد شد .
  • سعی کنید از روغن زیتون  به عنوان روغن مصرفی روزانه خود استفاده کنید . روغن زیتون به دلیل داشتن اولئیک اسید احساس گرسنگی  را در شما کمتر می کند .
  • اگر آرزوی شکمی صاف و بدون چربی دارید ، برای رسیدن به این هدف ، به جای نان سفید از نان گندم کامل ،همچنین ماکارونی گندم کامل ، جو و برنج قهوه ای بیشتر استفاده کنید .
  • سعی کنید برای تحقق لاغری بدن گرسنگی برنج مصرفی روزانه خود را با اضافه کردن سبزیجاتی مثل کلم ، هویج ، براکلی به آن کم کالری تر کنید . خوردن برنج با سبزیجات باعث میشود شما برنج کمتری میل کنید . همچنین به دلیل وجود سبزیجات ، برنج با سرعت کمتری از معده شما خارج شده و بنابراین مدت طولانی تری شما احساس سیری خواهید داشت .
با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
reza
reza
4 سال قبل

سلام بسیار عالی بود