آبگوشت ذرت ، غذایی گیاهی و رژیمی

آبگوشت ذرت یک غذای کم کالری و رژیمی  است که شما می توانید به راحتی با سبزیجاتی که در منزل دارید آن را تهیه کنید . یک کاسه از این آبگوشت گیاهی را می توانید در کنار مقدار کمی نان سبوس دار به عنوان یک وعده غذایی کامل میل کنید .

 

موادی که برای تهیه آبگوشت ذرت نیاز دارید عبارتند از :

کنسرو ذرت : 1 قوطی

پیاز خورد شده :1 عدد

استاک سبزیجات :۴ فنجان

روغن کنجد :1قاشق چای خوری

گشنیز خورد شده تازه :به مقدار لازم

موسیر :۴ عدد نازک

آبگوشت ذرت

طرز تهیه :

برای شروع مقدار کمی روغن کنجد را در قابلمه ریخته و پیازهای خرد شده  را به روغن اضافه کرده و تفت میدهیم تا پیاز به اصطلاح سبک شود . در این مرحله استاک سبزیجات و کنسرو ذرت را با آبش به پیاز داغ اضافه می کنیم و حرارت را زیاد می کنیم تا مواد به جوش آید . وقتی غذا به جوش آمد زیر حرارت را کم می کنیم و مقداری از موسیر خرد شده را به مواد اضافه می کنیم چند دقیقه دیگر صبر می کنیم تا مواد با هم روی حرارت ترکیب شوند . سپس غذا را از روی حرارت بر میداریم و در ظروف سرو غذا می کشیم . روی هر ظرف را با مقداری گشنیز خورد شده و موسیر تزیین میکنیم . آبگوشت ذرت شما آماده است . نوش جان

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها