سوپ کلم چربی سوز عالی

سوپ کلم یک سوپ رژیمی و چربی سوز و خوشمزه است که می توانید در برنامه رژیم لاغری از آن استفاده کنید و از خواص سم زدایی و چربی سوزی آن بهره ببرید .

کلم پر از مواد مغذی ضروری برای بدن است که چربی و کالری بسیار کمی دارد و می تواند به راحتی در رژیم های غذایی لاغری مورد استفاده قرار گیرد . کلم حاوی مواد آنتی اکسیدانی قوی و ضد سرطان مانند لوتئین ، زیازانتین ، سولفورفان و ایزوتیوسیانات است . همچنین کلم منبع بسیار خوبی از فیبر غذایی ، ویتامین C ، ویتامین K ، پتاسیم ، ویتامین B1 ، B6 ، B5 ، منگنز ، اسید فولیک و مس است .

سوپ کلم و خواص کلم

مدت زمان آماده سازی : 20 دقیقه

مواد لازم :

  • کلم برگ  یک عدد
  • پیازچه  ۶ عدد
  • کرفس یک دسته
  • فلفل سبز  ۲ عدد
  • گوجه فرنگی تازه   800 گرم
  • آب ۸ فنجان
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • پودر سیر ( اختیاری) به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ کلم رژیمی

ابتدا کلم ، پیازچه ها ، کرفسها و فلفل ها را خرد کنید و آنها را داخل قابلمه بریزید . این سبزیجات را با حرارت ملایم حدود ۵ دقیقه بپزید و سپس گوجه فرنگی ها را اضافه کنید و مواد را بهم بزنید . حالا ۸ فنجان آب را داخل قابلمه بریزید بطوریکه روی سبزیجات را کاملا” بپوشاند و حرارت را زیاد کنید تا آب به جوش آید .

بعد از اینکه آب بجوش آمد حرارت را کم کنید و درب قابلمه را بگذارید . سوپ شما بعد از ۳۰ دقیقه حاضر میشود اما اگر می خواهید طعم بهتری داشته باشید بهتر است حدود دو ساعت روی شعله بسیار کم بماند تا حسابی جا بیفتد.

قبل از سرو کردن سوپ کمی نمک و فلفل و یک دوم قاشق چایخوری پودر سیر هم میتوانید برای خوشمزه تر شدن به آن اضافه کنید .

نوش جان

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها