غذاهایی برای مراقبت از معده شما

برای مراقبت از معده کسب اطلاعات در مورد بسیاری از مواد غذایی به ما کمک می کند تا بتوانیم به طور موثری با انواع ناراحتی های معده مبارزه کنیم . بسیاری از غذاها هستند که به لطف خواص درمانی فوق العاده خود، به کاهش برخی از مسائل گوارشی مانند اسهال، نفخ شکم، گاز و درد شکم کمک می کنند . همه این ناراحتی ها را می توان با محصولات طبیعی درمان کرد. 

 

پاپایا – نوعی میوه استوایی

غذاهایی برای مراقبت از معده شما 3

این میوه خوشمزه برای مراقبت از معده و درمان ورم  و زخم معده فوق العاده است. پاپایا بسیار زودهضم است و می تواند درد و ناراحتی را که برخی از غذاها می توانند با تحریک دیواره معده در فرد ایجاد کنند را آرام کند . شما می توانید این میوه را ترجیحا به صورت خام در وعده صبحانه خود بخورید و یا از نوع بسیار رسیده آن آبمیوه تهیه کنید و نوش جان کنید .

 

بلغور جو دوسر

غذاهایی برای مراقبت از معده شما 5

بلغور جو دوسر یک غذای بسیار کامل است که به خوبی شما را سیر می کند و میل پرخوری و اشتهای کاذب بین وعده های غذایی را کاهش می دهد  . این خاصیت جو دو سر به لطف محتوای فیبر بالای آن است، همچنین مصرف آن سطح کلسترول خون شما را نیز کاهش می دهد . شما همچنین می توانید از این ماده غذایی برای کنترل اشتها و لاغری بیشتر در رژیم های غذایی کاهش وزن خود استفاده کنید .

 

انواع سیب

غذاهایی برای مراقبت از معده شما 7

سیب یک میوه خوشمزه است که حاوی سطح بسیار بالایی از فیبرهای نامحلول است . سیب سرشار از پکتین و سایر آنزیم های طبیعی است که می تواند از بسیاری از ناراحتی های معدی پیشگیری کند. افرادی که معده حساسی دارند می توانند از سیب پخته شده استفاده کنند و به راحتی از مزایای و خواص فوق العاده آن بهره مند شوند .

 

دارچین

غذاهایی برای مراقبت از معده شما 9

می توان از دارچین برای مراقبت از معده و مبارزه با اسهال و سایر ناراحتی های معدی استفاده کرد . همچنین مصرف دارچین کمک میکند تا از شر گازهایی که در روده جمع می شود و باعث ایجاد درد می شوند و تعداد زیادی دیگر از ناراحتی ها و التهاب معده نیز خلاص شوید. دارچین را می توانید به صورت انواع چای و یا افزودن به انواع غذاهای خود به طور منظم مصرف کنید .

 

رازیانه

غذاهایی برای مراقبت از معده شما 11

رازیانه یک ضد نفخ طبیعی بسیار عالی است . شما می توانید با افزودن نصف قاشق غذاخوری دانه رازیانه به یک ظرف آب جوش یک چای ضد نفخ عالی تهیه کنید و با استفاده از این درمان ساده خود را از شر گازهای مزاحم خلاص کنید .

 

آوکادو

غذاهایی برای مراقبت از معده شما 13

آووکادو یک منبع غنی از پتاسیم و فیبر است، و به لطف روغن های طبیعی که در آن وجود دارد برای معده شما بسیار مفید است. شما می توانید آن را در هر زمان از روز و در کنار سایر مواد غذایی دیگر استفاده کنید .

 

حال که با بهترین مواد غذایی مفید برای مراقبت از معده خود آشنا شدید باید بدانید که چگونه  ناراحتی های معدی خود را با استفاده از طبیعی ترین روش ها  درمان کنید . یکی از مناسب ترین راه ها ترکیب این مواد غذایی به تمام وعده های غذایی در طول روز است. در این روش شما می توانید یک زندگی آرام و سالم داشته باشید و از درد و ناراحتی های معدی پیشگیری کنید .

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها