جوجه کباب رژیمی با سس ماست

جوجه کباب رژیمی که با سس ماست طعم دار می شود یک غذای خوب  برای کسانی است که می خواهند وزن کم کنند. سس ماست ، سسی بی نظیر برای لاغری است .پس با ما همراه باشید تا یادبگیرید جوجه کباب را چگونه طعم دار کنید.

 

مواد لازم سس ماست برای ۴ نفر :

ماست : ۱ دوم فنجان

پیاز : ۱ قاشق سوپ خوری

خیار: ۱/۲

برگ گشنیز : ۱ قاشق سوپخوری

طرز تهیه سس ماست:

برای تهیه سس ماست باید همه مواد را که شامل ماست و پیاز و خیار و برگ گشنیز است را درون دستگاه مخلوط کن بریزید و کاملا مخلوط کنید به طوری که یک مایع کاملا یکدست به دست آید.

 

مواد لازم برای تهیه جوجه کباب رژیمی برای ۴ نفر :

سینه مرغ تکه شده : نیم کیلو

شیر نارگیل: ۱ فنجان

موسیر : ۱ عدد

فلفل تند : ۱ عدد

سیر : ۲ حبه

سس سویا :۱ قاشق سوپخوری

ریشه زنجبیل رنده شده : ۱ قاشق سوپخوری

روغن بادام :۲ قاشق سوپخوری

آبلیمو : ۱ قاشق سوپخوری

زردچوبه : ۱ قاشق سوخوری

پیازچه : ۱ بوته

طرز تهیه جوجه کباب رژیمی :

برای تهیه جوجه کباب رژیمی ابتدا فلفل تند و موسیر و زنجبیل و سیر را در دستگاه مخلوط کن کاملا خرد کنید تا کاملا مخلوط شوند سپس همه این مواد را همراه با پیازچه در ظرفی ریخته و روی حرارت بگذارید و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه پخته شوند. سپس شیر نارگیل و سس سویا و ریشه زنجبیل و روغن بادام و آبلیمو و زردچوبه را نیز به موادتان اضافه کنید و اندکی هم بزنید، سپس ظرف را از روی حرارت بردارید و در جایی بگذارید که خنک شود. بعد از خنک شدن، نصفی از سس ماستی که درست کرده اید را روی مواد بریزید و ظرف را در یخچال بگذارید. بعد از آنکه موادتان سرد شد، مرغ ها را به اندازه های دلخواه تکه تکه کرده و آن ها داخل مواد بیندازید تا طعم دار شوند. سپس تکه های مرغ را به سیخ بکشید و درون فر قرار دهید. حدود ۲ دقیقه برای پخته شدن مرغ ها کافی است. باقیمانده سس ماست را نیز می توانید جداگانه همراه با غذای اصلی سرو کنید.

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید ! 1

با یک رژیم مناسب سلامتی و تناسب اندام تان را به دست آورید !

در سریع ترین زمان ممکن برنامه رژیم تخصصی و اختصاصی خودتان را به صورت کاملا آنلاین و فقط با پرکردن فرم اطلاعات دریافت کنید . رژیم شما توسط سارا چیذری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و عضو انجمن تغذیه ایران با شماره نظام پزشکی : ت – ۱۸۸۲ آماده و برای شما ارسال خواهد شد و تا پایان دوره رژیم پشتیبانی آنلاین خواهید داشت !

دریافت رژیم آنلاین
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها